יום רביעי, 27 באפריל 2016

מה קורה למחירים המגנטים בזמנים של חגים ובחורף

בימים האלו של ספירת העומר שבהם אין אירועים ואני מניח גם שפחות חוגגים שלא לדבר על השבוע של פסח שהכל חמץ וגם אין אפשרות לעשות אירועים, הרבה מאוד מנותני השרות בתחום האירועים פשוט מוצאים את עצמם ללא עבודה אלא אם כן מדובר בכאלו שעבורם תחום האירועים הוא השלמת הכנסה צדדית .

ועד שיש אירוע בתקופה כזאת הוא אירוע בודד מול מאות צלמי מגנטים או ספקים אחרים בתחום האירועים שמוכנים אפילו לבצע עבורכם את השירות תמורת סכום סימלי בלבד , לעומת מצב בו יש לא מעט אירועים בתקופת הקיץ שהיא בעיקרה תקופת החתונות. ובחתונה כמו בחתונה המחיר תמיד יהיה יותר גבוה מהמחיר הסטנדרטי ועל כבר דיברתי בפוסט הקודם שלי לגבי מגנטים לחתונה. כמובן שזה כולל גם את כל נותני השירות בתחום האירועים ולא רק את המגנטים.

אז מה קרה כאן בעצם למחירים ?
למי שהמגנטים מהווה עבורו פרנסה עיקרית אני מאמין שמחוסר ברירה הוא יאלץ לצאת ולעבוד במחיר יותר נמוך ממה שבדרך כלל הוא מתמחר , אבל בואו לא נשכח שבתחומים אחרים כמו למשל בעסקי הטקסטיל שבהם תהייה נסיקה במחיר בעונת החגים שאלו התקופות הלוחוצות והעמוסות יותר.
לכן כל ענף והמחירים שלו ובענפים אחרים כמובן שירדו המחירים כמו למשל מטריות בחורף לעומת מחירי המטריות בקיץ.
אבל גם את התאריך שלכם הוא לא בימי ספירת העומר או בתקופות החגים כדאי לכם לסגור עם צלם מגנטים לפני כי ההשפעה של התקופה החלשה מהדהדת עדיין ולכן גם כאן אפשר לנצל זאת ולסגור ספק מגנטים לאירועים במחיר אטרקטיבי במיוחד.

כמובן שאפשר להשליך מהנאמר לכל תחום, לא שאני מצפה שתקנו מעילים בקיץ אבל גם בזה תוכלו לראות שבסוף עונה המחירים יורדים כי החנויות לא רוצות למלא את המחסנים במאגרים כי לא יודע מה יהיה קו האופנה הבא.

יום שני, 18 באפריל 2016

צלם מגנטים בחתונה שלכם

מה כדאי שתדעו על צלמי מגנטים לחתונות ועל צלמי המגנטים בכלל,

בתעשיית המגנטים קיימים לא מעט ספקים, כמו כל תחום בארץ שבו כולם רוצים להיות אצמעים ולהרוויח כמה שיותר, אבל בשוק רווי בהיצע המרוויחים היחדים הם הזוגות המתחתנים.

ישנם לא מעט קבוצות וואצפ של צלמי מגנטים ובקבוצת אלו קיימים אחרי הכל מתחרים וכשכל המתחרים יחד קשה מאוד לשמור על כבוד הדדי ויוצא לא מעט לכלוך. על מתחרים. אבל זה טבעי ככה זה כשיש תחרות.

לכן תהנו מהתחרות היא בסך הכל טובה ומיודעת לכך שהמשק ימשיך לצמוח, אבל אל תשכחו מול מי אתם עומדים ואל תחפשו רק מחיר כי מדובר בחתונה וזה לא אירוע רגי ופשוט , זה היום הכי חשוב של הזוג ואני בטוח שכל אחד מרצה שלאורחים שלו תהייה מזכרת מהיום הכי חשטב שלו ובגלל זה אל תוותרו על מגנטים לחתונה 

יום שבת, 16 באפריל 2016

מגנטים לאירועים

מגנטים זה אחד מהפרטים הקטני שעושים הבדל גדול,

הרי אם לא תזמינו לאירוע שלכם צלם מגנטים שזאת אטרקציה שהפכה להיות היום חובה בכל אירוע לא משנה איזה סוג אירוע מדבר בין אם זאת חתונה או סתם מסיבת יומולדת קטנה המגנטים הם חלק בלתי נפרד מהאירוע וזה מה שהופך את האירוע לקצת מיוחד מכל אירוע אחר.



אחרי הכל האורחים שמגיעים לאירוע מצפים לקבל קצת מעבר למנה סטנדרית של אוכל כי אם הם ילכו לאוכל במסעדה אני מניח שמנה תעלה להם הרבה פחות ממה שהם שמים במתנה לזוג. מגנטים לאירועים יכול להיות פתרון מצוין לסוגיה הזאת של בחירת מתנה לאורחים.

או אפילו מביחנתי ללכת לאכול איזה פיצה טעימה ועם כמה תוספות חמות זה משביע וכיפי מאשר להתחיל להתלבש להגיע לאירוע להיות בו כמה שעות ורק לאוכל, אז נכון צריך לכבד את המכרים והמשפחה אבל זה לא סתם במפגש משפחתי שבאים לאוכל, שלא תבינו לא נכון או תחשבו שאני לא אוהב את המשפחה שלי ההיפך הוא הנכון אני רק קצת בבעיה עם זה שאני צריך לשלם כל כך הרבה כסף בשביל להגשים לזוג את חתונת החלומות שלו ועכשיו גם תחשבו שאני קמצן....

אם נניח ניקח בהשוואה למחיר של סטיק במסעדה שאני אישית מאוד וקוראים לה אנטבה באור יהודה מנה של סטיק עם איזה 15 סוגי סלטים וצ'יפס ופיתות וחומוס עולה שם סה"כ 50 ש"ח עולה באולם אירועים 210-350 ש"ח שלא לדבר על אולמות אירועים שגובים גם מחירים יותר יקרים. למה מה ההבדל במחיר ???? הרי מדובר באותו הבשר בדיוק ! פשוט אני צריך לשלם יותר על זה שאני מגשים את הפנטזיה של הזוג לחתונת השנה.

וכצלם מגנטיפ שנמצא כבר לא מעט בתחום האירועים תמיד כל זוג חושב שהחתונה שלו היא חתונת השנה, אז חברים יקרים באולם שאתם חוגגים כל יום יש חתונה והצלם שמצלם אתכם מצלם כל יום זוג אחר וכך איש המגנטים אז תרגישו טוב עם עצמכם אבל אל תשלו את עצמכם ותתחילו להתפזר ולהשקיע כסף מיותר !! תשקיעו את הכסף בדברים יותר חשובים בחיים וכן גם אם אתם מליונרים מלאים בכסף אז תתרמו לאלו של יכולים להרשות לעצמם אפילו שמלת כלה וחליפת חתן מכובדת !!!

אז המחירים באולמות יותר יקרים וכמובן שמשתנים בהתאם לסוג האירוע הרי אם תחגגו אירוע צהרים יוגש אותו האוכל שמוגש בערב כי לא סביר שישנו את התפריט באולם לאירועי צהרים ואירוע ערב אבל בערב המחיר יעלה וכך גם אם תבחרו לחגוג ביום חמישי המחיר יעלה. ואם אתם חוגגים ברית בשעה טובה הכי חשוב זה שהצלם שמגיע לברית יוכל גם להפיק לכם מגנטים באירוע ברית שלכם אם אתם מחפשים צלם לברית שגם מפיק מגנטים אל תהססו לפנות אלי!

אז בכל מקרה שאתם חוגגים אירוע משמח תזמינן מגנטים אל תבאסו את האורחים שלכם .